Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs

Novi Sad
30.03.2021.
10:27 > 14:20
Novosadska vlast razgovara sa Evropskom investicionom bankom (EIB) o obezbeđivanju kredita za finansiranje izgradnje pešačko-biciklističkog mosta na stubovima nekadašnjeg železničkog mosta Franca Jozefa, saznaje 021.rs.
  • Streaml1ne

    31.03.2021 21:20
    Nego, šta bi sa bazenom? Obećano je da će do septembra biti u funkciji dva olimpijska bazena u Novom Sadu u funkciji. Kako teče rekonstrukcija bazena na Spensu? Niko ništa ne radi. Pare su potrošene, a bazena nema. Bazen je potreban građanima Novog Sada, kako mladima tako i starima, kako zdravima tako i bolesnima.
    POTREBA!!!
  • MarkoNS

    31.03.2021 17:00
    Nelogicnost
    Pesaci kroz tunel a kola kroz gradic.
  • Logika?

    31.03.2021 09:39
    Već postoji Plaćen projekat, a oni prave nov (da se neki rođa i zema ugradi).

    Ludost je pešački i biciklistički most.
    Treba pravi most i tunel (1/2 već postoji) da se izmesti saobraćaj iz Podgrađa.
    Baš kao ispod Budimskog dvorca, kao što je neko rekao.

    Ovo je jako, jako kratkovid plan koji će na duge staze ostaviti Podgrađe da propada i umesto pešačke, turističke zone bude obična ulica.

    A sam most - bilo bi lepo za promenu napraviti neki lep most, da se uklopi u pozadinu Tvrđave.

    Ovaj i most sa prethodnog plana su ružni, suviše moderni...
    Ugledajte se malo na mostove u Evropi. Ne mora dalje od Budimpešte.
  • NS_BOB

    30.03.2021 23:06
    Napravite normalan most na tom mestu i preusmerite saobraćaj sa Duge a gradić pretvorite u pešačku zonu. Postoje dobri stubovi, postoji tunel a postoji i projekat.

    Tvrđavi neće ništa biti od (putničkog) saobraćaja kroz tunel - pa tuda su 70 godina prolazili vozovi. Kao što uostalom ni budimskoj tvrđavi ništa ne fali što saobraćaj poslednjih 150 godina prolazi kroz tunel ispod nje.
  • Dzombaaa

    30.03.2021 20:45
    Šta se dešava sa pilot projektom metroa u Budisavi i industrijskoj zoni sever Budisava???Ako još malo potraje sadiće se petunije po putu pošto ima više rupa negoli asfalta...Što se mosteva tiče zašto je problem postaviti nadvožnjak kod Grlić salaša ka zrenjaninskom putu i tako ne zaobilaziti Budisavu što je nekome cilj???Pohvale za svaki metar puta i most kojo se uradi ali da jedno multikulturalno mesto nema tablu na putokazu iz bilo kog pravca je jadno....
  • Dejan

    30.03.2021 20:36
    Servusi
    A sto Petrovaradin kao opstine ne uzme kredit i pocne da gradi ? Ovde se isplati kreditirati,postavis nekog ideoloskog idiota na vlast,taj rusi mostove, poznata nam banka daje kredite da sagradimo ono sto su nasi srusili i tako u krug ! Ovaj most i Gegeljev su srusili srbi, to stavite u napomeni !!!
  • Bns

    30.03.2021 19:57
    Kvazi obilaznica
    Molim sve ljude da stvari nazivaju pravim imenima. "Most i zaobilaznica preko Bulevara Evrope" - nije nikakva zaobilaznica!
  • xqt

    30.03.2021 19:05
    Mani planiranje, samo guraj
    Najbolje da započnu jedno desetak mostova. Tako će svi biti zadovoljni, a i moći će da se ugrade svi zaslužni. Pamtim novosadske tramvaje. Bili su korisni i neka vrsta zaštitnog znaka Novog Sada. Mladima to ne vredi objašnjavati.
  • Alisa

    30.03.2021 18:22
    Kako da ne
    Vide da im se blizi kraj polako pa sad brze,jace i bolje da se zaduzi grad i uzme jos para..U zivotu nisam videla gore i baharije ljude od ovih nasih vlastodrzaca.. Strasno na sta smo spali ka gradjani i narod...
  • Toza

    30.03.2021 18:08
    Resenje je na struju
    Svugde u svetu ljudi odlaze u prirodu da setaju, prilazi su uredjeni, parkinzi prostran a sluzbe higijene rade svoj posao. Jedino mi vezujemo ljude za grad, kej, tvrdjavu i podgradje. Dovesce te hiljade gradjana na tvrdjavu koju niste turistici uredili. Onima koji sede u restoranima, prolazice pored stolova sa sve pljuvackom na ustima, izgovarajuci prijatno. Most je ogromna investicija a koristi ce imati dve kategorije pesaci i biciklisti ali pod uslovom da su mladi zdravi i imaju kondicije. ZASTO, resenje ne potrazite sa vozilima na struju, tiha bez zagadjenja i vibracija. Gledajte malo unapred i prilagodite kapacitet i namenu infrastrukture, novim tehnologijama.
  • X

    30.03.2021 18:04
    Y
    Dali je most kod Kamenice...most koji se spaja na tunel...ili ima neki most iz tunela Cortanovci ..Kovilj.....kiko tunela??Nije mi jasno...zna li itko gdje tunel zavrsava...ako u Irigu ulaz..gdje je izlaz????
  • Dragan

    30.03.2021 17:42
    Ah
    Taj most Franca Jozefa je kad je izgrađen bio najduži gvozdeni most u Evropi.Austrija nam je pre oko 10g nudila most džabe,i kratko vreme sklapanja tj bio bi sklopljen na zemlji i komplet stavljen na stubove.Most je rušen3 puta da bi se sprečio napad jer je bio jedini koji je mogao izdržati veliko opterećenje velikih oruđa.Hvala Austro ugarskoj što nam je ulepšala grad.Sve što vredi u gradu je njihovo delo
  • Ma daj!

    30.03.2021 17:31
    Bacanje para
    Da li je ovo zaista potrebno?
  • Miša

    30.03.2021 17:22
    Prioritet
    Ne mogu da poverujem da je most koji vodi do zaključanog tunela neophodan i da će ikome biti na korist i zadovoljstvo. Hoće li vozila prestati da prolaze kroz usku ulicu podgradja Tvrdjave? Mogli bi, možda i pešice preko Trandžamenta do Mosta Slobode kada bi bila do kraja završena staza ili da i dalje rizikujemo nekoliko stotina metara opasnog puta.
  • Markes

    30.03.2021 17:17
    Ćorava koka
    Most na tom mestu nije potreban. Vidi se po tome koliko ljudi predje peške preko Duge. Ovo je samo da se malo kraducka.
  • Lola

    30.03.2021 17:12
    Most
    Koji vodi nikuda....
    A malo napred skela koja godinama radi na relaciji Futog-Beočin. Pa da li neko ima sluha gde je most neophodan?
    Ljudi iz Futoga idu preko NS za Srem.
    21.vek....skela?
  • dijasporac

    30.03.2021 17:05
    @Banderaš
    Za 8500 stanovnika Karlovaca praviti 11 km tramvajske pruge? Ekonomicno, nema sta.
    Tramvajske linije bi OK resenje za bacvanski deo NS, ravnica, siroki bulevari,. gusta naseljenost, koncetracija institucija i skola u tom delu grada. Most za tramvajski saobracaj preko Dunava znatno povecava potrebnu nosivost i sirinu tog mosta u odnosu na pesacki a samim tim i cenu. Na 200-300m od tog novog mosta se vec sad nalazi Duga sa solidnim pesackim stazama pa novi pesacki most nema bas neku svrsishodnost, pogotovo sto je sa Duge odlicna konekcija za Gradic i samu Djavu. Ali naravno da je potrebno raditi most, vise drzavnog novca u opticaju veca prilika za % od izvedenih radova, to je osnovna pokretacka snaga svakog drzavnog posla.
  • Arhitetka

    30.03.2021 17:03
    Razvojna banka
    U projektovanju i izgradnji novog žeželjevog mosta učestvovalo je oko 80 podizvođača, domaćih firmi koje su gradile most iako su ga navodno uradili španci. E pa nisu, već su došla tri njihova inženjera sa laptopovima a sav posao smo mi uradili. Razlika je u tome što oni imaju banku koja može da stane iza njihove firme i garantuje da će posao biti urađen, dok smo mi nesposobni da svojim bankama garantujemo za naše radnike i inženjere koji će svakako uraditi posao.
  • socko

    30.03.2021 16:58
    Ipak da se mrkne deo novaca dok su ovo još malo na vlasti...
  • MonteDushano

    30.03.2021 16:27
    Predivna vest, jedva čekam da se baškarim na tom mostu. Automobili su totalno aut, oni služe samo za vožnju do drugih gradova i nazad. Ovako još iznad velike vode moglo bi se šetati i da pedalira do mile volje, između šume kod fakulteta i tvrđave. Pa mislim, šta će tu stubovi koji plaču za mostom? Samo daj, biće super! To je taj Novi Sad koga znam.
  • Nimbus

    30.03.2021 16:17
    Cekaj! Koliko se ja secam, vec je uradjen projekat za drumsko-pesacki most na starim stubovima. Trebalo je da se nastavi u tunel i put da izbije na Preradovicevu. Takodje, sa novosadske strane je trebalo da bude petlja u produzetku Bulevara Cara Lazara, koja ne remeti studentski park. Na konkursu je pobedila neka slovenacka arhitektonska firma, cini mi se. Izrada arhitektonskog resenja je placena. To je bilo pre nekoliko godina. Sta bi sa tim?
  • Ali

    30.03.2021 16:08
    Veoma potrebna stvar s obzirom da ceo kej smrdi na kanalizaciju a o pojedinim delovima grada da nepricamo a nama treba most koji vodi nigde strasno !
  • Bridge

    30.03.2021 15:59
    Rđa
    Bolje da most Slobode obnove..korov,korozija svakim danom sve veća,zastitne ograde od sudara iskrivljene,nema biciklisticke staze...
  • Nikola (Dr Džoni)

    30.03.2021 15:47
    Papani vizionari
    Gurate pešake i bicikliste na neki novi nepostojeći most koji vodi pravo nikuda, dok istovremeno saobraćaj gurate na postojeći most i pravo u jezgro starog gradića i jezgra Petrovaradina. Pa, zar ne bi bilo bolje da je obrnuto. To su smislile usijane napredne i šuplje glave. Još jedan ciklus predizbornih laži i manipulacija...
  • Dusan

    30.03.2021 15:47
    Za sve vas koji spominjte tramvaj da li ste noramalni , pored i ovakve gžve i ne znanja ljudi koji voze samo bi bilo gore. kakav crni tramvaj. Bolje 100x da se uvedu još duplo više polazaka autobusa nego tramvaj. Cela infrastruktura bi dosta koštala. Ali džaba ja to pričam neko čuo tram vaj i to je novo lux ....
  • Stefan

    30.03.2021 15:44
    alo
    Zadužište ovu zemlju da ni pet generacija neće moći da otplati , aman dosta više .
  • Zašto

    30.03.2021 15:41
    Biciklistička staza na mostu slobode je sto puta važnija. Ljudi se muče svaki dan na onoj stazi gde se ne mogu dvoje ljudi mimoići a kamoli bicilki da prolaze . A i sam prilaz mostu je vrlo loš sa kameničke strane za pešake i bicikliste...
  • Suludo

    30.03.2021 15:40
    Most treba nizvodno od B.Palanke da se ona spoji sa Sremom, ne samo Srijemom, gde će još malo biti šengenska granica.

    Hiperprodukcija spomenika, afera, tobožnjih mostova...
    Ovaj most je obećavala svaka NS vlast.
    Svaki put nas je projekat koštao.
    Svaki put novi projekat, taman da se neko ugradi.

    Ali najluđe je to što će se za ovaj i ostale NS mostove zadužiti grad NS.

    Novi BG mostovi se grade iz kredita za koji se zaduži cela država, dakle mi plaćamo i BG mostove.
    A NS mostove plaća grad Novi Sad, Beograd ništa.

    Ovo nije novosadska vlast!
  • Anonimus

    30.03.2021 15:32
    Tri postojeća mosta biće još za dugo vremena više nego dovoljni Novom Sadu. Gradnja novih je potpuno nepotrebna i znatno će finansijski opteretiti grad.
  • Detelinarac

    30.03.2021 15:31
    Uf, ovo ako se odradi kako treba ima da bude prava stvar, slusao sam toliko prica o tom mostu i tunelu ispod djave....
  • khm

    30.03.2021 15:24
    A onaj zeka / mrmot u donjem desnom uglu?
  • milicica

    30.03.2021 15:24
    u bog te mazo
    Opet pokretanje,izrada tehnicke dokumentacije pa kontrola al ce neko po ko zna koji put napuniti dzepove i onda jovo nanovo dogodine, prekogodine do nesagledivog kraja.
  • Pera

    30.03.2021 15:23
    Predjes most i ispod tvrdjave te cekaju narkomani, beskucnici..
  • dino badjo

    30.03.2021 15:08
    !
    Jeste bitno koliko kosta, ali je jos bitnije cemu ce da sluzi. Ne vidim poentu...
  • Nemanja

    30.03.2021 15:07
    Logika?
    Da li je samo meni logično da bi most na tim stubovima trebao da bude za automobilski saobraćaj, da se Podgrađe konačno pretvori u pešačku zonu?
    Dugi ništa ne bi falilo da bude samo za pešake i bicikliste.
  • ZokiNS

    30.03.2021 15:05
    most
    Koji put već slušam o tom mostu!! U ovih 20 godina ovo je 150 put!!
  • Milan

    30.03.2021 15:00
    hmmm
    A da popravite ogradu na Dugi? Sinoc setam i ne verujem da je na nekim delovima toliko istrunulo da nema donjih pregrada izmedju vodoravnih sipki. Pojela ih korozija. To se nekad i ofarba, ne ceka se sledece bombardovanje.
  • Sasa

    30.03.2021 15:00
    Maketarenje..
  • Mr no

    30.03.2021 14:57
    I ja bi ulagao
    Da drugi vraća. Kradu, otimaju jer znaju da im se bliži kraj. Novi Sad se pretvorio u beton grad.
  • VladaN

    30.03.2021 14:47
    Šta će vam kredit?
    Naplatite od Gojkovićke i Mirovića štetu koju su građani platili do sada za njihovo muljanje oko autobuske stanice.
  • @banderas

    30.03.2021 14:45
    podrzavam
    detelinara / liman 4,3,2,1, / studenjak / petrovaradin
    tramvaj
  • opozicionista

    30.03.2021 14:41
    A zašto kredit kad smo mi ekonomski tigar, a para u budžetu ima toliko da više ne znamo šta ćemo s njima?
  • Vlada

    30.03.2021 14:29
    Pređeš taj most i nađeš se nigde, tj. ispod bedema tvrđave... koja je poenta??
  • Banderaš

    30.03.2021 14:24
    Korupcija
    Taj most bi trebaloiskoristiti za pešačko/biciklističko/tramvajski saobraćaj i početi sa tramvajskom mrežom u novom sadu.Od klise preko bulevara evrope preko novog mosta do kamenice-jedna linijaod Rode temerinskom kroz centar preko ovog mosta pa kroz tunel do Sr Karlovaca i mislim da bi se gužva sa autobusima redukovala,a mi bi imali čistiji vazduh.
  • Dema Gogić

    30.03.2021 14:22
    Farsa.
  • marko

    30.03.2021 14:13
    sa kim treba pregovarati za biciklističku stazu na mostu slobode?
  • Riki

    30.03.2021 14:13
    Martin
    Nema narod leba da jede a secikeseprave puteve,spomenike,mostove ...Kao da ce narod ziveti bolje zbog tih stvari... Realno za bolje i nismo.
  • KirkaYU

    30.03.2021 14:07
    ---
    Halejeva kometa se pojavljuje prosečno svakih 76 godina, a ova priča nešto češće, pred svake izbore.
  • bora

    30.03.2021 14:04
    pocela predizborna kampanja
    Jao opet ce Slovenci u saradnji sa nasim uzeti pare za projekat.Sledece nedelje
    gradonacelnik ce graditi most na spicu Sangaj- Kej.
  • Jovan

    30.03.2021 14:00
    Ne razumem
    Ne razumem cemu ovaj most kada je na samo 100m od njega duga koja vec ima (za standarde novosadskih mostova) vrlo siroku pesacku i biciklisticku traku? Zar nije bila prica da ce ovaj most ici ka ribarskom ostrvu?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna